Een logo dat overtuigt!
Een goed logo laat de identiteit van je bedrijf zien. Want het is origineel, herkenbaar, heeft de juiste uitstraling en past bij de doelgroep die jij wilt aanspreken. Tevens is jouw beeldmerk het eerste dat een potentiële klant ziet van jouw bedrijf. Maar jouw logo moet er dan wel professioneel uitzien en alles moet kloppen. Op vrijwel alle communicatie met jouw klanten, staat jouw logo weergegeven. Uiteraard hebben wij veel ervaring in het maken van mooie, herkenbare logo’s. Een logo laten ontwerpen doe je door de professionals van Aslan Webtech!
Kies je ervoor om je logo te laten ontwerpen, dan kun je jouw logo gebruiken voor al je reclamedoeleinden. Want jouw logo komt als handelsmerk op jouw visitekaartje, website of webshop, landingspagina of voor Social Media Marketing. Naast jouw logo ontwerp kunnen we tevens jouw briefpapier, visitekaartjes en enveloppen verzorgen. En bij oplevering krijg je alle bronbestanden waarmee je eigenaar wordt van alle designs. Hiermee kun je gemakkelijk je drukwerk laten verzorgen. Of denk bijvoorbeeld aan het borduren of bedrukken van bedrijfskleding. Of het bestickeren van je bedrijfspand of bedrijfsauto.
Merkidentiteit en herkenbaarheid: Een logo is een visueel symbool dat je merkidentiteit vertegenwoordigt. Het helpt je om herkend en onderscheiden te worden van andere merken en creëert een blijvende indruk bij je doelgroep.
Professionele uitstraling: Een goed ontworpen logo straalt professionaliteit en betrouwbaarheid uit. Het geeft potentiële klanten het vertrouwen om zaken met je te doen.
Eerste indruk: Het logo is vaak het eerste wat mensen zien wanneer ze met je merk in aanraking komen. Een positieve eerste indruk kan een blijvende impact hebben op hun perceptie van je merk.
Consistentie en samenhang: Een logo vormt de basis van je merkidentiteit en wordt gebruikt op verschillende media en materialen, zoals websites, visitekaartjes, sociale media, en marketingmateriaal. Het zorgt voor een consistente uitstraling en versterkt de samenhang van je merk.
Emotionele connectie: Een goed ontworpen logo kan emoties en associaties oproepen die mensen aan je merk binden. Het kan een gevoel van vertrouwen, waarden en emoties overbrengen.
Differentiatie: In een competitieve markt kan een uniek en memorabel logo je helpen om je te onderscheiden en op te vallen bij je doelgroep.
Marketing en reclame: Een logo fungeert als een krachtig hulpmiddel in marketing- en reclamecampagnes. Het kan gemakkelijk worden herkend en onthouden, waardoor je merk top-of-mind blijft bij potentiële klanten.
Lange termijn investering: Hoewel het initiële kosten met zich meebrengt om een logo te laten ontwerpen, kan het logo jarenlang dienen als de visuele kern van je merkidentiteit en waarde toevoegen aan je bedrijf.
Flexibiliteit en aanpasbaarheid: Een professioneel ontworpen logo kan worden aangepast aan verschillende formaten en toepassingen, van kleine pictogrammen tot grote borden, zonder aan herkenbaarheid te verliezen.
Kortom, een logo is veel meer dan alleen een visueel element. Het vertegenwoordigt je merk, waarden en identiteit en heeft het potentieel om een krachtig instrument te zijn om je merk te promoten, je reputatie op te bouwen en een sterke band met je doelgroep te creëren. Daarom kun je het beste je logo laten ontwerpen door designers met ervaring.
Een logo moet direct de identiteit van jouw bedrijf laten zien. Het is het eerste dat je klant ziet en is zichtbaar op al jouw communicatie kanalen. Dus het moet in het oog springen, herkenbaar zijn en er professioneel uitzien.
Voordat je een logo laat ontwerpen, is het goed om je af te vragen wat je met je logo wilt bereiken en welke doelgroep je wilt aanspreken. Welk gevoel wil je uitstralen en welke kleuren heb je in gedachten? Jouw logo vormt het uitgangspunt voor jouw volledige huisstijl. Uiteraard kunnen we de volledige huisstijl voor je verzorgen.
Een woordmerk is de naam van een organisatie of product. Met een woordmerk benadruk je je bedrijfsnaam extra. Een beeldmerk is een symbool, vorm of icoon dat jouw organisatie weergeeft. Een beeldmerk wordt vaak gebruikt door grotere bedrijven, waarbij klanten het logo herkennen zonder naam. Tenslotte kun je ook kiezen voor een combinatie van beiden, dus je logo met je bedrijfsnaam eronder. Hiervoor wordt het meest gekozen.
Mensen hebben een associatie bij iedere kleur. Bijvoorbeeld: groen straalt natuurlijk uit, blauw is meer zakelijk, rood straalt kracht uit, geel staat voor geluk, zwart suggereert luxe (maar teveel zwart juist rouw), wit is kalmerend. We kijken graag samen met je welke kleuren het beste bij jouw logo en business passen.
Jouw logo is de beste beeldinvestering die je kunt maken. Een uniek logo laten maken zorgt voor professionaliteit, herkenning en vertrouwen. Daarnaast kan een logo een lange tijd meegaan, dus uit de geringe investering haal je langdurig rendement. Je hoeft in feite maar 1 klant te overtuigen en jouw investering is terugverdiend. En een plaatje zegt meer dan 1000 worden. Dus wacht niet langer en laat onze experts een logo ontwerpen dat bij jouw bedrijf past!
Vul het formulier in en ontvang gratis en geheel vrijblijvend direct een offerte in je mailbox.
Je kunt ook een website laten maken bij Profitweb. Direct bestellen en snel je nieuwe website online bij Profitweb.